OBAVEŠTENJE O PLANIRANIM RADOVIMA

Dragi korisnici,

U želji da vam uskoro predstavimo prvu verziju nove Yettel Bank aplikacije, tokom vikenda izvršićemo neophodno usklađivanje sistema. Iz tog razloga, postojeće aplikacije i pojedine usluge Banke privremeno neće biti dostupne u subotu, 8. juna od 01:00 do 09:00 časova.

U ovom periodu, neće biti dostupne sledeće usluge: 

  • Pristup mobilnoj i internet aplikaciji,
  • Onlajn kartična plaćanja koja zahtevaju jednokratnu lozinku,
  • Uplate i isplate u evrima debitnim karticama na našim bankomatima.

Usluge koje će biti dostupne:

  • DinaCard i Mastercard® debitna kartica – možete da obavljate plaćanja na prodajnim mestima, uplate i isplate u dinarima na našim bankomatima, kao i isplate na bankomatima ostalih poslovnih banaka.
  • Mastercard® kreditna kartica – možete da obavljate plaćanja na prodajnim mestima, kao i da podižete novac na svim bankomatima u zemlji.
  • IPS prilivi biće dostupni od 05:00 časova

Dodatno, u sklopu kontinuiranog usklađivanja postojeće i nove Yettel Bank aplikacije, u narednom periodu možete očekivati povremene, kraće nedostupnosti postojećih aplikacija. Kao i do sada, trudićemo se da planirane radove organizujemo vikendom tokom noći, kako ne bismo remetili vaše aktivnosti i planove.

Radujemo se što ćemo uskoro podeliti sa vama našu novu aplikaciju. Nastavljamo da prilagođavamo tehnologiju i bankarstvo ljudima, i za vas stvaramo najsavremenija rešenja uz koja ćete sve svoje bankarske poslove obavljati u hodu, još brže i jednostavnije.

Hvala na razumevanju.

Uvek tu,

Yettel Bank