Kartice

Koristite
Mastercard
kreditnu karticu

Uživajte u mnoštvu pogodnosti

some alt

Ova kartica vam pruža finansijsku slobodu i omogućava fleksbilnost vašem budžetu.

Oduvek smo voleli da budemo pioniri u bankarstvu, tako i prvi u Srbiji uvodimo eko Mastercard debitne i kreditne kartice. Ove kartice su posebne, napravljene od recikliranog materijala i mogu se ponovo reciklirati.

Kartice

Uz Mastercard kreditnu karticu možete da:

  • aktivirate Google Pay ili Apple Pay uslugu kada je dodate u Google ili Apple Wallet
  • podelite transakciju na do 12 rata
  • uživate odmah, a platite kasnije
  • internim prenosom putem aplikacije prebacite sredstva na tekući račun ako vam zatreba keš
  • uživate u besplatnom UNIQUA osiguranje za vas i članove vaše uže porodice 30 dana u godini, širom sveta.
Yoga girl

Podnesite zahtev onlajn:

    Ime i prezime *
    Broj telefona *
    Mesto boravka *
    Radni status *

    Na sledećem linku možete pročitati Obaveštenje o obradi podataka o ličnosti

    Prikupljeni podaci korisnika biće korišćeni isključivo u svrhu pozivanja radi dodatnog informisanja u predugovornoj fazi o uslovima proizvoda naše Banke.

    Kako da aplicirate za kreditnu karticu sa refinansiranjem?

    Korisnici sa otvorenim tekućim računom

    1. Popunite zahtev za kredit na internet aplikaciji Banke ili na prodajnom mestu Banke kod bankarskog savetnika, unosom ličnih, finansijskih i podataka o poslodavcu.
    2. Priložite potrebnu dokumentaciju na internet aplikaciji Banke:
    3. Na osnovu unetih podataka, priložene dokumentacije i podataka iz izveštaja Kreditnog Biroa, Banka će doneti odluku o odobrenju kredita, o čemu ćemo vas obavestiti putem SMS poruke i mejla.
    4. Nakon odobrenja zahteva za kredit, upoznajte se sa ponuđenim uslovima na mobilnoj ili internet aplikaciji Banke.
    5. Ugovor o kreditu se zaključuje onlajn, uz neophodan dolazak na prodajno mesto Banke radi dostavljanja originalne dokumentacije koja je priložena prilikom podnošenja zahteva. Više informacija o zaključenju ugovora na daljinu ovde.
    6. Nakon dostavljene originalne dokumentacije, Banka će u vaše ime, po osnovu Ovlašćenja, od druge banke pribaviti neophodne podatke o kreditnim obavezama koje refinansirate.
    7. Na osnovu podataka dobijenih od druge banke, kredit će biti realizovan o čemu ćemo vas obavestiti putem SMS poruke i mejla.

    Korisnici bez otvorenog tekućeg računa

    1. Posetite prodajno mesto Banke kako biste dobili ponudu od našeg bankarskog savetnika.
    2. Nastavite podnošenje zahteva, unesite lične, finansijske i podatke o poslodavcu, i priložite potrebnu dokumentaciju na internet aplikaciji Banke:
    3. Na osnovu unetih podataka, priložene dokumentacije i podataka iz izveštaja Kreditnog Biroa, Banka će doneti odluku o odobrenju kredita, o čemu ćemo vas obavestiti putem SMS poruke i mejla.
    4. Nakon odobrenja zahteva za kredit, posetite prodajno mesto kako biste otvorili tekući račun bez mesečne naknade i naknade za izdavanje platne kartice. Nakon otvaranja računa  upoznajte se sa ponuđenim uslovima na mobilnoj ili internet aplikaciji Banke.
    5. Ugovor o kreditu se zaključuje na prodajnom mestu Banke, prilikom čega prilažete originalnu dokumentaciju.
    6. Nakon dostavljene originalne dokumentacije, Banka će u vaše ime, po osnovu Ovlašćenja, od druge banke pribaviti neophodne podatke o kreditnim obavezama koje refinansirate.
    7. Na osnovu podataka dobijenih od druge banke, kredit će biti realizovan o čemu ćemo vas obavestiti putem SMS poruke i mejla.

    Šta vam ova kartica omogućava?

    Podelite na 12 rata.

    • Svaku kupovinu ili podizanje gotovine na bankomatu, podelite na do 12 rata. Važi za iznose preko 2.000 RSD, na bilo kom prodajnom mestu ili onlajn, u zemlji ili inostranstvu.
    • Podelite na rate u aplikaciji u bilo kom trenutku do kraja meseca u kom je obavljena kupovina.
    • Odaberite broj rata u skladu sa svojim potrebama i mesečnim obavezama, uz naknadu od 6% od ukupnog iznosa transakcije ili minimalno 500 dinara. Naknada će se ravnomerno podeliti i naplaćivati uz svaku ratu.

    Uživajte odmah. Platite kasnije!

    • Uz Yettel Bank kreditnu karticu platite sve na odloženo, do 45 dana, bez kamate.
    • Obavite kupovinu na internetu ili prodajnom mestu, a putem aplikacije platite račune, dopunite mobilni, prenesite na tekući račun.
    • Izaberite koliko ćete otplaćivati. Minimalna mesečna otplata iznosi 5% od ostatka duga ili 1000 RSD.

    Oslobodite sredstva!

    • Plaćajte debitnom karticom do kraja tekućeg meseca, otplaćujte na rate kreditnom karticom, sa revolving modelom ili podelom na rate.
    • Ukoliko su vam potrebna dodatna sredstva na kraju meseca, plaćanja izvršena u toku tekućeg meseca, možete da prebacite na kreditnu karticu.

    Refinansirajte kreditnom karticom!

    • Refinansirajte kredit, kreditnu karticu ili dozvoljeni minus.
    • U maksimalnom iznosu od 300.000 dinara, na najviše 36 rata, po modelu koji ti odgovara (revolving ili podela na rate)

    Ko može da se prijavi?

    • Fizička lica sa prebivalištem u Republici Srbiji (rezidenti)
    • Punoletna fizička lica koja imaju važeću ličnu kartu u trenutku podnošenja zahteva
    • Ostvaruju redovne mesečne prihode po osnovu zaposlenja ili penzije, uz minimalni iznos zarade od 20.000 RSD
    • Ukoliko poslodavac ima aktivan status poslovanja Korisnik ima urednu kreditnu istoriju i nema aktivnu docnju po bilo kojoj obavezi u Kreditnom birou.
    • Po pitanju zaposlenja, kreditna kartica je dostupna: penzionerima ili zaposlenima koji su minimum 3 meseca kod trenutnog poslodavca (zaposleni na neodređeno ili na određeno).

    Potrebna dokumentacija

    Zaposleni

    Kreditna kartica

    • Mesečni izvodi iz banke po računu na koji primate zaradu za poslednja 3 meseca u PDF formatu, na kojoj su prikazane poslednje tri uplaćene zarade. Izvode obično dobijate imejlom ili ih možete preuzeti kroz internet ili mobilno bankarstvo, ili
    • Potvrda o zaposlenju i visini primanja izdata u elektronskoj formi i potpisana digitalnim sertifikatom od strane poslodavca, ili
    • Potvrda o elektronskoj dostavi dobijena preko eUprava portala.
    • Ukoliko poslodavac ne izdaje potvrdu overenu digitalnim sertfikatom možete priložiti potvrdu overenu pečatom i potpisom.
    • Primer pravilno popunjene Potvrde overene pečatom i potpisom prikazan je u nastavku.
    • PPDG5/PPDG2R – Potvrda o poreskoj prijavi za dohodak građana za obveznike ove vrste poreza

    Kreditna kartica sa refinansiranjem

    • Ovlašćenje za odobravanje kredita za refinansiranje kredita kod druge banke.
    • Mesečni izvodi iz banke po računu na koji primate zaradu za poslednja 3 meseca u PDF formatu, na kojoj su prikazane poslednje tri uplaćene zarade. Izvode obično dobijate imejlom ili ih možete preuzeti kroz internet ili mobilno bankarstvo, ili
    • Potvrda o zaposlenju i visini primanja izdata u elektronskoj formi i potpisana digitalnim sertifikatom od strane poslodavca, ili
    • Potvrda o elektronskoj dostavi dobijena preko eUprava portala.
      o Ukoliko poslodavac ne izdaje potvrdu overenu digitalnim sertfikatom možete priložiti potvrdu overenu pečatom i potpisom.

    • PPDG5/PPDG2R – Potvrda o poreskoj prijavi za dohodak građana za obveznike ove vrste poreza

    Potvrda o zaposlenju i visini primanja Primer pravilno popunjene potvrde o zaposlenju i visini primanja (PDF) Ovlašćenje za odobravanje kredita za refinansiranje kredita kod druge banke (PDF) Popunjen primer - ovlašćenje za odobravanje kredita za refinansiranje kredita kod druge banke (PDF) Potvrda o elektronskoj dostavi

    Penzioneri

    Dinarska penzija

    • Mesečni izvodi iz banke po računu na koji primate penziju za poslednja 3 meseca u PDF formatu, na kojima su prikazane poslednje tri uplaćene mesečne penzije. Izvode obično dobijate imejlom ili ih možete preuzeti kroz internet ili mobilno bankarstvo, ili
    • Penzioni čekovi za poslednja tri meseca, ili
    • Uverenje o visini penzije izdato od strane PIO fonda RS, ili
    • Potvrda o elektronskoj dostavi dobijena preko eUprava portala.
    • Ovlašćenje za odobravanje kredita za refinansiranje kredita kod druge banke – prilaže se samo prilikom refinansiranja obaveza u drugoj banci

    Devizna penzija

    • Kopija rešenja nadležnog fonda – prevod overen od strane ovlašćenog sudskog tumača – prevod nije obavezan za devizne penzionere koji primaju penziju iz Republike Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Crne Gore
    • Mesečni izvod iz banke po računu na koji primate deviznu penziju za poslednjih 6 meseci u PDF formatu, na kojima su prikazane poslednjih šest uplaćenih mesečnih penzija. Izvode obično dobijate imejlom ili ih možete preuzeti kroz internet ili mobilno bankarstvo
    • Ovlašćenje za odobravanje kredita za refinansiranje kredita kod druge banke – prilaže se samo za prilikom refinansiranja obaveza u drugoj banci
    Ovlašćenje za odobravanje kredita za refinansiranje kredita kod druge banke (PDF) Popunjen primer - ovlašćenje za odobravanje kredita za refinansiranje kredita kod druge banke (PDF)

    Reprezentativni primer

    UNIQA međunarodno putno osiguranje za celu porodicu

    Uz paket UNIQUA osiguranja vi i vaša porodica ste zajedno osigurani 30 dana u godini, svuda u svetu, u iznosu do 10.000 EUR. Članovi porodice, u koje spadaju supružnik, vanbračni supružnik (sa adresom stanovanja kao vlasnik kartice) i deca starosti do 25 godina, ne moraju biti sa vama na putovanju da bi mogli da koriste osiguranje. Podatke o ostalim osiguranicima, članovima porodice, nije potrebno dostavljati osiguravajućoj kući obzirom da osiguranje za njih važi i bez dostavljenih podataka.

    Polisu putnog osiguranja i prateću dokumentaciju sa uslovima dobijate mejlom, nakon aktivacije kreditne kartice.

    Period važenja osiguranja označen je na polisi osiguranja. Polisa će biti automatski obnovljena ukoliko posedujete aktivnu kreditnu karticu uz koju je polisa izdata, koristite Bank MAX paket i primate zaradu ili njen deo u našoj Banci.

    U slučaju gašenja kreditne kartice uz koju je polisa izdata, kao i neredovnim izmirivanjem dospelih obaveza po kreditnoj kartici (kašnjenje preko 60 dana) putno osiguranje prestaće da važi.

    Napomena: putno osiguranje se dobija samo prilikom prvog izdavanja kreditne kartice. Ukoliko vam je ugašena kreditna kartica uz koju je izdato putno osiguranje, izdavanje nove kreditne kartice ne podrazumeva novo putno osiguranje.

    Za sva pitanja u vezi sa obnovom polise ili izmenama u ličnim podacima na polisi, možete da kontaktirate naš Kontakt centar, pozivom na broj 063/9005 ili putem mejla na adresu banka@yettelbank.rs.

    Karakteristike kartica

    • Korisnik može imati samo jednu kreditnu karticu
    • Rok odobrenja kreditnog limita je 36 meseci
    • Grejs period iznosi 45 dana (30+15)
    • Datum dospeća je poslednji kalendarski dan u mesecu
    • Period tolerancije za izmirivanje duga je 15 dana – obaveza dospeva krajem meseca, ali se uplata može da izvršiti do 15-og u narednom mesecu
    • Minimalni iznos koji se odobrava je 30.000 dinara a maksimalni 600.000 dinara
    • Kreditni limit se odobrava samo u dinarima
    • Minimalna rata je 5% od ostatka duga, min 1.000 RSD (ako je refinansiranje po revolvingu)
    • Naplata obavezne mesečne rate se vrši sa platnog računa, dok korisnik sam može otplatiti ostatak duga internim prenosom sa platnog računa na kreditni limit
    • Otplaćeni deo duga je raspoloživ za ponovno korišćenje

     

    Specifičnosti Kreditne kartice sa refinansiranjem

    • Prilikom refinansiranja se zadužuje kreditni limit korisnika za iznos koji se refinanasira i ta sredstva se prenose drugoj banci
    • Ako je refinansiranje na rate minimalna rata je 5% od iskorišćene sume (bez refinansiranja), min.1.000 RSD plus rata za refinansiranje
    • Ukoliko se refinanasira kreditna kartica ili dozvoljeno prekoračenje računa, račun će biti blokiran odnosno neće biti moguće korišćenje limita dok se ne dostavi Potvrda o izmirenim obavezama na prodajnom mestu Banke.

    Plaćanja sa kreditnog računa kroz aplikaciju

    Plaćanja putem aplikacije se mogu vršiti istog trenutka kada je kreditni račun odobren, bez obzira da li je kartica fizički uručena i aktivirana. Sa kreditnog računa nije moguće napraviti trajni nalog niti vršiti devizna plaćanja.

    Onlajn plaćanje sa kreditnog računa se vrši tako što korisnik preko svoje internet ili mobline aplikacije kreira nalog za prenos u kome kao račun sa koga se vrši plaćanje, umesto platnog, odabere kreditni račun. Dalje plaćanje se vrši isto kao standardno plaćanje sa platnog računa.

    Da bi korisnik jasno video promene na računu, u pregledu su prikazane sledeće transakcije:

    • prenos novca sa kreditnog na platni račun
    • uplata na platni račun
    • odlazna transakcija sa platnog računa – plaćanje
    • naplaćena provizija

    Nakon izvršenog plaćanja, zadužuje se kreditni račun to jest kreditna kartica za iznos plaćanja uz proviziju iz važećeg Tarifnika Banke.
    Detaljne informacije o naknadama mogu se naći u Tarifniku.