Ukoliko predmetna situacija nije rešena u razgovoru sa Kontakt centrom (0639005) ili putem mejla banka@yettelbank.rs, ovde se može podneti zvanični prigovor na postupanje naše Banke. Pre podnošenja prigovora, zamolili bismo za upoznavanje sa instrukcijama za podnošenje prigovora ovim putem.
- Prigovor se može podneti u roku od tri godine od dana kada se smatra da je učinjena povreda prava ili pravnog interesa
- Obavezno je potpuniti prva četiri polja sa ličnim podacima, potom da se verifikuje/potvrdi mejl adresa uneta u ovu formu, kako bi se nastavio proces podnošenja prigovora. Vremensko trajanje linka za verifikaciju mejl adrese je 1h. Nakon isteka ovog vremena potrebno je započeti novi proces podnošenja prigovora.
- Yettel Bank korisnici će dobiti odgovor na prigovor na mejl adresu koja je registrovana za kontakt sa Bankom. Onima koji nisu Yettel Bank korisnici, odgovor će biti dostavljen na mejl adresu navedenoj u formi, a potom i verifikovanoj.
- Obavezan je unos sadržaja prigovora u polje „Poruka“ sa maksimalnim brojem karaktera 5000.
- Kao prilog prigovoru može se podneti samo prateće informacije i/ili dokumentaciju u vezi sa osnovnim prigovorom maksimalne veličine do 4 MB.