Obaveštenja za korisnike

Ponovna dostupnost Yettel Bank mobilne aplikacije

Obaveštavamo vas da su mobilna i veb aplikacija ponovo dostupne i da ih neometano možete koristiti. Zahvaljujemo se na strpljenju i izvinjavamo zbog neprijatnosti. 

Obaveštenje o privremenoj nedostupnosti Yettel Bank mobilne aplikacije

Trenutno postoji problem sa logovanjem na Yettel Bank mobilnu i web aplikaciju. Naši timovi prioritetno rade na rešavanju problema i pristup aplikacijama će biti omogućen u narednih nekoliko sati. Hvala na strpljenju i razumevanju.

Radno vreme tokom praznika

Obaveštenje o planiranim radovima

Zbog planiranih radova na unapređenju sistema, obaveštavamo vas da će Yettel Bank mobilna aplikacija, veb aplikacije, kao i pojedine usluge banke, biti privremeno nedostupne u sredu, 18. decembra, u periodu od 01.00 do 06.00 časova.

Ponovna dostupnost Yettel Bank mobilne aplikacije

Problem na strani internet operatera je uspešno otklonjen i Yettel Bank mobilna aplikacija sada neometano radi. Hvala vam na strpljenju i razumevanju.

Obaveštenje o privremenoj nedostupnosti Yettel Bank mobilne aplikacije

Yettel Bank mobilna aplikacija trenutno radi usporeno i sa kratkotrajnim prekidima usled smetnji na strani internet operatera. Naši timovi prioritetno rade na rešavanju problema i očekujemo da će aplikacija u najkraćem roku neometano funkcionisati, o čemu ćemo vas obavestiti.

Obaveštenje o privremenoj nedostupnosti bankomata na adresi Palmira Toljatija 7

Bankomat na adresi Palmira Toljatija 7 neće biti aktivan do 9. decembra usled planiranih radova. Sve transakcije možete obaviti na najbližem bankomatu u Yettel prodavnici na adresi Bulevar umetnosti 4.

Obaveštenje o planiranim radovima

Zbog planiranih radova na unapređenju sistema, obaveštavamo vas da će Yettel Bank mobilna aplikacija, postojeća web aplikacija, kao i pojedine usluge banke, biti privremeno nedostupne u četvrtak, 28. novembra, u periodu od 01.00 do 06.00 časova.

VAŽNO: Obaveštenje o lažnoj anketi na društvenim mrežama

Na društvenim mrežama pojavio se lažni profil koji zloupotrebljava ime i logo Yettel Bank i poziva korisnike da popune lažnu anketu na nebezbednom sajtu kako bi ostvarili pravo na navodnu novčanu nagradu. Molimo vas da ne pristupate ovom profilu i ne ostavljate svoje podatke. 

Radno vreme Kontakt centra i ekspoziture u ponedeljak, 11. novembra

U ponedeljak 11. novembra obeležava se Dan primirja u Prvom svetskom ratu i tog dana Kontakt centar i ekspozitura Yettel Bank imaće izmenjeno radno vreme. Kontakt centar radiće od 8h do 16h, dok ekspozitura neće raditi.

Obaveštenje o planiranim radovima

Zbog planiranih radova na unapređenju sistema, obaveštavamo vas da će Yettel Bank mobilna aplikacija, postojeća web aplikacija, kao i pojedine usluge banke, biti privremeno nedostupne u petak, 08. novembra, u periodu od 01.00 do 04.00 časova.

Obaveštenje o planiranim radovima

Zbog planiranih radova i neophodnog usklađivanja sistema koji nas očekuju tokom vikenda, Yettel Bank mobilna aplikacija, postojeća web aplikacija, kao i pojedine usluge banke, biće privremeno nedostupne u subotu, 12. oktobra, u periodu od 01:00 do 08:00 časova.

Obaveštenje o privremenoj nedostupnosti bankomata u Zemunu

Bankomat na adresi Glavna 33, Zemun neće biti aktivan do 1. novembra usled planiranih radova. Sve transakcije možete obaviti na najbližem bankomatu u Prvomajskoj 9.

Obaveštenje o ponovnoj dostupnosti aplikacija banke

Radovi na unapređenju aplikacije i uvođenju novih funkcionalnosti završeni su pre predviđenog roka. Aplikacija Yettel Bank, postojeća web aplikacija kao i sve naše usluge ponovo su dostupne.

Obaveštenje o planiranim radovima

Tokom vikenda očekuju nas radovi i neophodno usklađivanje sistema te Yettel Bank mobilna aplikacija, postojeća web aplikacija, kao i pojedine usluge banke privremeno neće biti dostupne u subotu, 21. septembra od 01.00 do 13.00 časova.

Potpuni prelazak na Yettel Bank mobilnu aplikaciju

Obaveštenje o planiranim radovima

Obaveštenje o ponovnoj dostupnosti aplikacija Banke

Obaveštenje o planiranim radovima

Obaveštenje o lažnoj anketi na društvenim mrežama

Obaveštenje o ponovnoj dostupnosti aplikacija Banke

Obaveštenje o planiranim radovima

Obaveštenje o privremenoj nedostupnosti bankomata na Mirijevu

Obaveštenje o lažnim porukama Pošte Srbije

Obaveštenje o planiranim radovima

Obaveštenje o lažnoj anketi na društvenim mrežama

Obaveštenje o kratkotrajnoj nedostupnosti Yettel Bank aplikacije

Obaveštenje o stanju na računu u aplikaciji

OBAVEŠTENJE O PLANIRANIM RADOVIMA

Predlog izmena i dopuna okvirnog ugovora za fizicka lica

Obaveštenje o odbijenim transakcijama u inostranstvu