Obaveštenja za korisnike

Obaveštenje o planiranim radovima

Zbog planiranih radova i neophodnog usklađivanja sistema koji nas očekuju tokom vikenda, Yettel Bank mobilna aplikacija, postojeća web aplikacija, kao i pojedine usluge banke, biće privremeno nedostupne u subotu, 12. oktobra, u periodu od 01:00 do 08:00 časova.

Obaveštenje o privremenoj nedostupnosti bankomata u Zemunu

Bankomat na adresi Glavna 33, Zemun neće biti aktivan do 1. novembra usled planiranih radova. Sve transakcije možete obaviti na najbližem bankomatu u Prvomajskoj 9.

Obaveštenje o ponovnoj dostupnosti aplikacija banke

Radovi na unapređenju aplikacije i uvođenju novih funkcionalnosti završeni su pre predviđenog roka. Aplikacija Yettel Bank, postojeća web aplikacija kao i sve naše usluge ponovo su dostupne.

Obaveštenje o planiranim radovima

Tokom vikenda očekuju nas radovi i neophodno usklađivanje sistema te Yettel Bank mobilna aplikacija, postojeća web aplikacija, kao i pojedine usluge banke privremeno neće biti dostupne u subotu, 21. septembra od 01.00 do 13.00 časova.

Potpuni prelazak na Yettel Bank mobilnu aplikaciju

Obaveštenje o planiranim radovima

Obaveštenje o ponovnoj dostupnosti aplikacija Banke

Obaveštenje o planiranim radovima

Obaveštenje o lažnoj anketi na društvenim mrežama

Obaveštenje o ponovnoj dostupnosti aplikacija Banke

Obaveštenje o planiranim radovima

Obaveštenje o privremenoj nedostupnosti bankomata na Mirijevu

Obaveštenje o lažnim porukama Pošte Srbije

Obaveštenje o planiranim radovima

Obaveštenje o lažnoj anketi na društvenim mrežama

Obaveštenje o kratkotrajnoj nedostupnosti Yettel Bank aplikacije

Obaveštenje o stanju na računu u aplikaciji

OBAVEŠTENJE O PLANIRANIM RADOVIMA

Predlog izmena i dopuna okvirnog ugovora za fizicka lica

Obaveštenje o odbijenim transakcijama u inostranstvu