
Obaveštenje o planiranim radovima
Zbog redovnog usklađivanja sistema, obaveštavamo vas da će Yettel Bank mobilna aplikacija, web aplikacije, kao i pojedine usluge banke, biti privremeno nedostupne u subotu, 12. jula, u periodu od 01.00 do 06.00 časova.

Obaveštenje o privremenoj nedostupnosti bankomata na adresi Darinke Radović 29
Obaveštavamo vas da bankomat na adresi Darinke Radović 29 neće biti aktivan od 14. jula do 28. jula usled planiranih radova. Sve transakcije možete obaviti na našem najbližem bankomatu na adresi Ace Jokcimovića 2B. Podsećamo vas da svi naši Bank Max korisnici i dalje mogu koristiti bankomate drugih banaka za podizanje novca bez naknade.

Otklonjen je problem s pristupom aplikaciji
Problem je otklonjen. Sve naše usluge su ponovo dostupne. Izvinjavamo se zbog neprijatnosti i zahvaljujemo na vašem strpljenju.

Privremene poteškoće sa pristupom mobilnoj aplikaciji
Dragi korisnici, Došlo je do greške u sistemu zbog koje je pristup mobilnoj i web aplikaciji otežan i povremeno onemogućen. Mogući su i problemi pri plaćanju karticama, kao i kod uplata i isplata u evrima na bankomatima. Očekivali smo da će problem biti ranije rešen i razumemo koliko ovo može da vam oteža svakodnevicu. Naši timovi prioritetno rade na rešavanju problema kako bismo što pre uspostavili punu funkcionalnost svih servisa. Izvinjavamo se i zahvaljujemo na strpljenju i razumevanju.

Važno: Aktivne prevare putem SMS poruka koje imitiraju komunikaciju mobilnog operatera MTS
Upozoravamo vas na trenutno aktivan pokušaj prevare u kojem se korisnicima mobilne mreže MTS šalju lažne SMS poruke koje izgledaju kao da dolaze od samog operatera. Prevaranti su dodatno usavršili taktiku, te se poruke pojavljuju u istoj prepisci sa prethodnom, autentičnom komunikacijom MTS-a, što značajno otežava njihovo prepoznavanje.

Obaveštenje o planiranom održavanju sistema Yettel Bank
Obaveštavamo vas da je večeras planirano redovno održavanje naših sistema u periodu od 22.00 do 01.00 časova. Tokom radova sve naše usluge biće dostupne bez ikakvih smetnji, uz moguć usporeni rad mobilne i veb aplikacije. Nakon navedenog perioda, naše usluge moći ćete da koristite neometano.

Obaveštenje o planiranim radovima zbog uvođenja novih funkcionalnosti
U okviru pripreme za uvođenje novih funkcionalnosti, u petak, 23. maja, u periodu od 22.00 do 01.00 časova, može doći do povremene nedostupnosti ili usporenog rada mobilne aplikacije.

Obaveštenje o lažnoj poruci od NekusKs
Obaveštavamo vas da je u toku pokušaj prevare putem SMS poruka od strane NekusKS koja ima za cilj nedozvoljeno prikupljanje ličnih podataka. Prevara se sastoji od poziva za besplatnu obuku nakon koje se obećava nagrada i mogućnost dodatne zarade.

Radno vreme tokom prvomajskih praznika
Povodom obeležavanja Praznika rada, radno vreme naše ekspoziture, kreditnih savetnika u Yettel prodavnicama i Kontakt centra biće izmenjeno: Ekspozitura i kreditni savetnici neće raditi 1. i 2. maja. Kontakt centar će tokom ovih dana raditi u periodu od 8 do 16 časova.

Radno vreme tokom Uskršnjih praznika
Tokom predstojećih vaskršnjih praznika, radno vreme naše ekspoziture, kreditnih savetnika u Yettel prodavnicama i Kontakt centra biće izmenjeno: Ekspozitura i kreditni savetnici neće raditi 18, 19, 20. i 21. aprila. Kontakt centar će tokom praznika raditi u periodu od 8 do 16 časova. Hvala na razumevanju i želimo vam srećan Uskrs!

Obaveštenje o planiranim radovima
Zbog planiranih radova na unapređenju sistema, obaveštavamo vas da će Yettel Bank mobilna aplikacija, web aplikacije, kao i pojedine usluge banke, biti privremeno nedostupne u subotu, 05. aprila, u periodu od 01.00 do 06.00 časova.

Obaveštenje o izmenama i dopunama Opštih uslova poslovanja
Obaveštavamo Vas da u skladu sa odredbom člana 18. Zakona o platnim uslugama Banka kao pružalac platnih usluga predlaže izmene i dopune Okvirnog ugovora o platnim uslugama koji ima zaključen sa Vama.

Obaveštenje o kratkotrajnoj nedostupnosti usluga Yettel Bank
Usled preventivnog održavanja mrežnih usluga koje je planirano za utorak, 04. mart u 22.00 časova, pojedine usluge Yettel Bank biće kratkotrajno nedostupne. Prekid će trajati svega nekoliko sekundi, nakon čega ćete sve naše usluge moći da koristite neometano.

Obaveštenje o lažnim porukama od Netflix-a
Obaveštavamo vas da je trenutno aktuelna SMS prevara koja zloupotrebljava ime Netflix-a. Ova prevara obaveštava korisnike o tome da im navodno nije prošla uplata za pretplatu i poziva ih da verifikuju svoje podatke u cilju obnove pretplate.

Radno vreme u ponedeljak, 17. februara
Obaveštavamo vas da će, povodom predstojećeg državnog praznika - Dana državnosti Republike Srbije, u ponedeljak, 17. februara, radno vreme naše ekspoziture, kreditnih savetnika u Yettel prodavnicama i Kontakt centra biti izmenjeno:

Obaveštenje o prestanku rada bankomata na adresi Bulevar oslobođenja 30, Novi Sad
Bankomat na adresi Bulevar oslobođenja 30 u Novom Sadu prestaje sa radom 31.1. Sve transakcije možete obaviti na najbližem bankomatu u TC Merkator na adresi Bulevar oslobođenja 102 ili u TC Promenada na adresi Bulevar oslobođenja 119.

Obaveštenje o produženju planiranih radova
Zbog planiranih radova na unapređenju sistema, obaveštavamo vas da će Yettel Bank mobilna aplikacija, web aplikacije, kao i pojedine usluge banke, biti privremeno nedostupne u subotu, 8. februara, u periodu od 01.00 do 06.00 časova.

Obaveštenje o planiranim radovima
Zbog planiranih radova na unapređenju sistema, obaveštavamo vas da će Yettel Bank mobilna aplikacija, web aplikacije, kao i pojedine usluge banke, biti privremeno nedostupne u subotu, 8. februara, u periodu od 01.00 do 06.00 časova.

Obaveštenje o planiranim radovima
Zbog planiranih radova na unapređenju sistema, obaveštavamo vas da će Yettel Bank mobilna aplikacija, web aplikacije, kao i pojedine usluge banke, biti privremeno nedostupne u subotu, 25. januara, u periodu od 01.00 do 06.00 časova.

Ponovna dostupnost Yettel Bank mobilne aplikacije
Obaveštavamo vas da su mobilna i veb aplikacija ponovo dostupne i da ih neometano možete koristiti. Zahvaljujemo se na strpljenju i izvinjavamo zbog neprijatnosti.

Obaveštenje o privremenoj nedostupnosti Yettel Bank mobilne aplikacije
Trenutno postoji problem sa logovanjem na Yettel Bank mobilnu i web aplikaciju. Naši timovi prioritetno rade na rešavanju problema i pristup aplikacijama će biti omogućen u narednih nekoliko sati. Hvala na strpljenju i razumevanju.

Radno vreme tokom praznika

Obaveštenje o planiranim radovima
Zbog planiranih radova na unapređenju sistema, obaveštavamo vas da će Yettel Bank mobilna aplikacija, veb aplikacije, kao i pojedine usluge banke, biti privremeno nedostupne u sredu, 18. decembra, u periodu od 01.00 do 06.00 časova.

Ponovna dostupnost Yettel Bank mobilne aplikacije
Problem na strani internet operatera je uspešno otklonjen i Yettel Bank mobilna aplikacija sada neometano radi. Hvala vam na strpljenju i razumevanju.

Obaveštenje o privremenoj nedostupnosti Yettel Bank mobilne aplikacije
Yettel Bank mobilna aplikacija trenutno radi usporeno i sa kratkotrajnim prekidima usled smetnji na strani internet operatera. Naši timovi prioritetno rade na rešavanju problema i očekujemo da će aplikacija u najkraćem roku neometano funkcionisati, o čemu ćemo vas obavestiti.

Obaveštenje o privremenoj nedostupnosti bankomata na adresi Palmira Toljatija 7
Bankomat na adresi Palmira Toljatija 7 neće biti aktivan do 9. decembra usled planiranih radova. Sve transakcije možete obaviti na najbližem bankomatu u Yettel prodavnici na adresi Bulevar umetnosti 4.

Obaveštenje o planiranim radovima
Zbog planiranih radova na unapređenju sistema, obaveštavamo vas da će Yettel Bank mobilna aplikacija, postojeća web aplikacija, kao i pojedine usluge banke, biti privremeno nedostupne u četvrtak, 28. novembra, u periodu od 01.00 do 06.00 časova.

VAŽNO: Obaveštenje o lažnoj anketi na društvenim mrežama
Na društvenim mrežama pojavio se lažni profil koji zloupotrebljava ime i logo Yettel Bank i poziva korisnike da popune lažnu anketu na nebezbednom sajtu kako bi ostvarili pravo na navodnu novčanu nagradu. Molimo vas da ne pristupate ovom profilu i ne ostavljate svoje podatke.

Radno vreme Kontakt centra i ekspoziture u ponedeljak, 11. novembra
U ponedeljak 11. novembra obeležava se Dan primirja u Prvom svetskom ratu i tog dana Kontakt centar i ekspozitura Yettel Bank imaće izmenjeno radno vreme. Kontakt centar radiće od 8h do 16h, dok ekspozitura neće raditi.

Obaveštenje o planiranim radovima
Zbog planiranih radova na unapređenju sistema, obaveštavamo vas da će Yettel Bank mobilna aplikacija, postojeća web aplikacija, kao i pojedine usluge banke, biti privremeno nedostupne u petak, 08. novembra, u periodu od 01.00 do 04.00 časova.

Obaveštenje o planiranim radovima
Zbog planiranih radova i neophodnog usklađivanja sistema koji nas očekuju tokom vikenda, Yettel Bank mobilna aplikacija, postojeća web aplikacija, kao i pojedine usluge banke, biće privremeno nedostupne u subotu, 12. oktobra, u periodu od 01:00 do 08:00 časova.

Obaveštenje o privremenoj nedostupnosti bankomata u Zemunu
Bankomat na adresi Glavna 33, Zemun neće biti aktivan do 1. novembra usled planiranih radova. Sve transakcije možete obaviti na najbližem bankomatu u Prvomajskoj 9.

Obaveštenje o ponovnoj dostupnosti aplikacija banke
Radovi na unapređenju aplikacije i uvođenju novih funkcionalnosti završeni su pre predviđenog roka. Aplikacija Yettel Bank, postojeća web aplikacija kao i sve naše usluge ponovo su dostupne.

Obaveštenje o planiranim radovima
Tokom vikenda očekuju nas radovi i neophodno usklađivanje sistema te Yettel Bank mobilna aplikacija, postojeća web aplikacija, kao i pojedine usluge banke privremeno neće biti dostupne u subotu, 21. septembra od 01.00 do 13.00 časova.

Potpuni prelazak na Yettel Bank mobilnu aplikaciju

Obaveštenje o planiranim radovima

Obaveštenje o ponovnoj dostupnosti aplikacija Banke

Obaveštenje o planiranim radovima

Obaveštenje o lažnoj anketi na društvenim mrežama

Obaveštenje o ponovnoj dostupnosti aplikacija Banke

Obaveštenje o planiranim radovima

Obaveštenje o privremenoj nedostupnosti bankomata na Mirijevu

Obaveštenje o lažnim porukama Pošte Srbije

Obaveštenje o planiranim radovima

Obaveštenje o lažnoj anketi na društvenim mrežama

Obaveštenje o kratkotrajnoj nedostupnosti Yettel Bank aplikacije

Obaveštenje o stanju na računu u aplikaciji

OBAVEŠTENJE O PLANIRANIM RADOVIMA
Predlog izmena i dopuna okvirnog ugovora za fizicka lica
Obaveštenje o odbijenim transakcijama u inostranstvu