Uvek tu – Yettel.Bank

Potrebne su vam dodatne informacije, imate pitanje ili neku sugestiju?

Kontakt centar vam je na raspolaganju:

  • putem četa sa operaterom na početnoj stranici internet aplikacije – kroz opciju „Započni čet“
  • kroz opciju „Zahtevi“ u okviru inboksa u svojoj internet i mobilnoj aplikaciji
  • pozivom na broj 063/9005 (potrebno je da nas pozovete sa broja telefona registrovanog prilikom otvaranja računa i da pripremite tri poslednje cifre koje čine vaš JMBG)
  • putem mejl adrese banka@yettelbank.rs (potrebno je da nam pišete sa mejla registrovanog prilikom otvaranja računa i da pripremite tri poslednje cifre koje čine vaš JMBG)
  • na društvenim mrežama Fejsbuk i Iks

Poziv ka Kontakt centru je besplatan za sve korisnike Yettel mreže, dok se za ostale mreže kao i za pozive iz rominga – poziv naplaćuje u skladu sa tarifnikom operatera.

Radno vreme Kontakt centra za prijem poziva je radnim danima od 9h do 19h i vikendom od 8h do 16h.

Uputstvo za reset podataka

Ukoliko zaboravite svoje korisničko ime ili lozinku, jednostavno možete ponovo doći do njih. Prvo je neophodno da odete na internet aplikaciju online.mobibanka.rs.

Kada na internet aplikaciji kliknete na dugme „Prijavi se“ pojaviće se sledeće opcije:

  • „Zaboravio sam korisničko ime“
  • „Zaboravio sam lozinku“

Ukoliko ne možete da se setite korisničkog imena i lozinke, neophodno je da prvo povratite svoje korisničko ime, a zatim resetujete lozinku.