Uvek tu – Yettel.Bank

Potrebne su ti dodatne informacije, imaš pitanje ili neku sugestiju?

Kontakt centar ti je na raspolaganju:

  • putem četa sa operaterom na početnoj stranici internet aplikacije – kroz opciju „Započni čet“
  • kroz opciju „Zahtevi“ u okviru inboksa u svojoj internet i mobilnoj aplikaciji
  • pozivom na broj 063/9005 (potrebno je da nas pozoveš sa broja telefona registrovanog prilikom otvaranja računa i da pripremiš tri poslednje cifre koje čine tvoj JMBG)
  • putem mejl adrese banka@yettelbank.rs (potrebno je da nam pišeš sa mejla registrovanog prilikom otvaranja računa i da pripremiš tri poslednje cifre koje čine tvoj JMBG)
  • na društvenim mrežama Fejsbuk i Iks

Poziv ka Kontakt centru je besplatan za sve korisnike Yettel mreže, dok se za ostale mreže kao i za pozive iz rominga – poziv naplaćuje u skladu sa tarifnikom operatera.

Radno vreme Kontakt centra za prijem poziva je radnim danima od 9h do 19h i vikendom od 8h do 16h.

Uputstvo za reset podataka

Ukoliko zaboraviš svoje korisničko ime ili lozinku, jednostavno možeš ponovo doći do njih. Prvo je neophodno da odeš na internet aplikaciju online.mobibanka.rs.

Kada na internet aplikaciji klikneš na dugme „Prijavi se“ pojaviće se sledeće opcije:

  • „Zaboravio sam korisničko ime“
  • „Zaboravio sam lozinku“

Ukoliko ne možeš da se setiš korisničkog imena i lozinke, neophodno je da prvo povratiš svoje korisničko ime, a zatim resetuješ lozinku.