Potrebne su vam dodatne informacije, imate pitanje ili neku sugestiju?
Kontakt centar vam je na raspolaganju:
- putem četa sa operaterom na početnoj stranici internet aplikacije – kroz opciju „Započni čet“
- kroz opciju „Zahtevi“ u okviru inboksa u svojoj internet i mobilnoj aplikaciji
- pozivom na broj 063/9005 (potrebno je da nas pozovete sa broja telefona registrovanog prilikom otvaranja računa i da pripremite tri poslednje cifre koje čine vaš JMBG)
- putem mejl adrese banka@yettelbank.rs (potrebno je da nam pišete sa mejla registrovanog prilikom otvaranja računa i da navedete svoje ime i prezime, kao i poslednje tri cifre koje čine vaš JMBG)
- na društvenim mrežama Fejsbuk i Iks
Poziv ka Kontakt centru je besplatan za sve korisnike Yettel mreže, dok se za ostale mreže kao i za pozive iz rominga – poziv naplaćuje u skladu sa tarifnikom operatera.
Radno vreme Kontakt centra za prijem poziva je radnim danima od 9h do 19h, a čet podrške od 8h do 22h, dok je vikendom za oba kanala komunikacije radno vreme od 8 do 16h.
Uputstvo za reset podataka
Ukoliko zaboravite svoje korisničko ime ili lozinku, jednostavno možete ponovo doći do njih. Prvo je neophodno da odete na internet aplikaciju https://online.yettelbank.rs/login
Kada na internet aplikaciji kliknete na dugme „Prijavi se“ pojaviće se sledeće opcije:
- „Zaboravio sam korisničko ime“
- „Zaboravio sam lozinku“
Ukoliko ne možete da se setite korisničkog imena i lozinke, neophodno je da prvo povratite svoje korisničko ime, a zatim resetujete lozinku.