Usluge

Google Pay

Vaš uređaj – vaša platna kartica!

Sigurnost je na prvom mestu

Do razmene kartičnih podataka ne dolazi ni u jednom trenutku obavljanja transakcije. Ceo proces je u potpunosti zaštićen i bezbedan.

Plaćajte lako telefonom

Dovoljno je samo da prislonite uređaj kojim plaćate, PIN nije potrebno unositi. Uživajte u brzom, jednostavnom i sigurnom plaćanju.

Dostupno skoro svuda

Plaćanje digitalizovanom karticom, korišćenjem aplikacije Google Wallet možete obaviti svuda gde je istaknuta oznaka za beskontaktno plaćanje.

Važno

  • Za korišćenje Google Pay opcije vam je potreban otvoren tekući račun u našoj Banci.
  • Google Pay možete da koristite ukoliko posedujete uređaj sa Android operativnim sistemom (Operativni sistem koji imaju Huawei uređaji nije podržan). Potrebno je da na uređaju bude instalirana verzija Android Lolipop 5.0 ili novija.
  • Da bi preko uređaja bilo moguće korišćenje Google Pay aplikacije, on takođe mora podržavati NFC tehnologiju.
  • Da bi Google Pay usluga radila potrebno je da se podesi zaključavanje odgovarajućeg uređaja jednom od metoda koja je omogućena na samom uređaju (šablon, otisak prsta, PIN kod, skeniranje lica i sl).

Prati sledeće korake i aktiviraj Google Pay uslugu

  • 1

    Pronađite Google Wallet aplikaciju na Google Prodavnici (Google Play Store), ukoliko je nemate na uređaju i inistalirajte

  • 2

    Otvorite Google Wallet aplikaciju i izaberite opciju „Dodaj karticu“

  • 3

    Unesite broj kartice, datum isteka kartice i CVC kod (nalazi se na poleđini kartice)

  • 4

    Prihvatite uslove i pravila korišćenja funkcionalnosti digitalnih novčanika čime podnosite zahtev za korišćenje funkcionalnosti digitalnog novčanika

  • 5

    Stići će vam SMS poruka sa jednokratnom lozinkom (SMS OTP) koju ćete uneti u Google Wallet aplikaciju. Ova lozinka je potvrda vašeg identiteta, zato je ne otkrivajte drugima kako bi se sprečile zloupotrebe

  • 6

    Ukoliko želite, možete da dodate Yettel Bank Mastercard debitnu i Mastercard kreditnu karticu. Potrebno je samo da za unos svake nove kartice ponovite postupak ispočetka

Nakon ovoga Google Pay usluga je spremna za korišćenje

Uputstvo za korišćenje Google Pay usluge na prodajnim mestima

Da bi se započeo proces plaćanja na odgovarajućim POS uređajima na prodajnim mestima, potrebno je da otključate uređaj na kome je aktiviran Google Pay mobilni novčanik, a zatim samo prislonite uređaj terminalu.

Na ekranu ćete videti sliku kartice za plaćanje. Nakon uspešno obavljene transakcije, na vašem ekranu će se prikazati potvrdna stranica i tako ćete znati da je plaćanje obavljeno.

*Ukoliko imate više kartica u Google Pay novčaniku, pre samog plaćanja je potrebno da odaberete sa koje kartice vršite plaćanje.

Ukoliko imate dodatna pitanja, pogledajte listu često postavljanih pitanja. Ukoliko ih ne pronađete u listi, možete nas kontaktirati putem opcije „Započni čet“, na linku OVDE, ili pozivanjem Kontakt centra na broj 063 9005 i rado ćemo vam pomoći.

Da li se plaća naknada za korišćenje aplikacije?

Google Pay usluga je potpuno besplatna. Dnevni limiti za njeno korišćenje biće jednaki limitima koje imate podešene na svojoj platnoj kartici u Yettel Bank aplikaciji. U zavisnosti od paketa tekućeg računa, a u skladu sa važećim Tarifnikom Banke, naplaćuje se provizija za izvršeno plaćanje.

Koliko je sigurno plaćanje putem Google Pay aplikacije?

Google Pay je veoma siguran način plaćanja, jer su u celom procesu obavljanja transakcije vaši podaci sa platne kartice zaštićeni. Podaci se tokenizuju, a svaki token je jedinstven za svaki pojedinačni uređaj i nije ga nikako moguće povezati sa stvarnim podacima sa kartice. Na ovaj način su prevare i zloupotrebe onemogućene.

Koje korake treba preduzeti u slučaju gubitka uređaja na kom je dodata moja platna kartica?

Ukoliko izgubite uređaj na kome imate Google Pay aplikaciju sa registrovanim platnim karticama, potrebno je da kontaktirate Kontakt centar na broj telefona 063 9005, da bi Banka blokirala digitalizovane kartice na tom uređaju. Blokada tokena na tom uređaju, od strane Korisničkog servisa Banke, ne utiče na rad digitalizovanih kartica na drugim uređajima, kao ni na rad fizičke kartice.

Ukoliko, pored uređaja na kom je dodata platna kartica, izgubite i Yettel Bank fizičku karticu, putem internet aplikacije Banke, na putanji Kartice/Podešavanja/Blokada kartice, ili pozivom kontakt centra Banke, možete da izvršite privremenu/trajnu blokadu kartice čime će njena upotreba biti onemogućena i kroz Wallet aplikaciju.

Koje kartice mogu dodati u Google Pay?

Trenutno je moguće digitalizovati u Google Wallet aplikaciji sve Mastercard debitne i kreditne kartice koje izdaje Yettel Bank.

Da li mogu da deaktiviram digitalizovanu karticu koju koristim za plaćanje putem Google Pay usluge?

Možete da deaktivirate karticu u bilo kom trenutku. Potrebno je samo da u Google Wallet aplikaciji odaberete karticu koju želite da deaktivirate, a potom izaberete opciju „Ukloni način plaćanja “.

Da li mi je potreban internet za plaćanja putem Google Pay?

Ne, nije. Internet je neophodan samo prilikom dodavanja kartice u Google Wallet aplikaciju.

Da li transakcije obavljene preko Google Pay aplikacije, a Yettel Bank karticom, mogu da podelim na rate?

Ukoliko imate i Yettel Bank kreditnu karticu, transakcije obavljene preko Google Pay aplikacije možete da podelite na maksimalno 12 mesečnih rata. Ovo važi za iznose transakcija preko 2.000 dinara.

Nakon što izvršite plaćanje putem Google Pay aplikacije, podelu na rate je moguće izvršiti putem Yettel Bank aplikacije. Iz Liste transakcija kliknite na transakciju koju želite da podelite na rate i odaberite opciju „Naplati sa kreditne kartice“. Bitno je samo da to uradite do kraja meseca u kom je obavljena kupovina.

Da li je potrebno da potpišem dodatni ugovor za korišćenje Google Pay usluge?

Ukoliko ste korisnik Yettel Bank platne kartice, neće biti potrebno da se potpisuje novi ugovor za korišćenje ove usluge, a nije neophodno ni da dolazite u našu ekspozituru. Dovoljno je da svoju karticu aktivirate pomoću Wallet aplikacije na svom uređaju kako je objašnjeno gore u tekstu.

Da li mogu istu platnu karticu da dodam na više različitih Android uređaja?

Moguće je dodati karticu u Wallet aplikaciju na više ili sve Android uređaje koje posedujete (ukoliko oni ispunjavaju tehničke zahteve za korišćenje Google Pay usluge). Potrebno je samo da obavite proces dodavanja kartice u Wallet aplikaciju na svakom uređaju pojedinačno.

Da li mogu da vidim istoriju obavljenih transakcija putem Google Pay usluge?

Možete, u Wallet aplikaciji će biti prikazano nekoliko poslednjih transakcija obavljenih putem uređaja preko kog pristupate istoriji plaćanja putem Google Pay usluge. Listu svih izvršenih transakcija vam je uvek dostupna na Yettel Bank internet ili mobilnoj aplikaciji, kao i u mesečnim izvodima.