Usluge

Apple Pay

Vaš uređaj – vaša platna kartica!

Sigurnost je na prvom mestu

Do razmene kartičnih podataka ne dolazi ni u jednom trenutku obavljanja transakcije. Ceo proces je u potpunosti zaštićen i bezbedan.

Plaćajte lako telefonom

Dovoljno je samo da prislonite uređaj kojim plaćate, PIN nije potrebno unositi. Uživajte u brzom, jednostavnom i sigurnom plaćanju.

Dostupno skoro svuda

Plaćanje digitalizovanom karticom, korišćenjem aplikacije Apple Wallet možete obaviti svuda gde je istaknuta oznaka za beskontaktno plaćanje.

Važno:

  • Za korišćenje Apple Pay opcije vam je potreban otvoren tekući račun u našoj Banci.
  • Apple Pay možete da koristite ukoliko posedujete jedan od sledećih uređaja: iPhone, iPpad, Apple Watch
  • Model uređaja je takođe bitan – iPhone 6 i svi noviji modeli, iPad Pro, iPad Air 2 i iPad mini 3 i svi noviji modeli, Apple Watch, MacBookPro
  • Postarajte se i da imate NFC tehnologiju na uređaju i neku od novijih verzija operativnog sistema (minimum IOS 8.1)
  • Da bi Apple Pay usluga radila potrebno je da se podesi zaključavanje odgovarajućeg uređaja jednom od metoda koja je omogućena na samom uređaju (šablon, otisak prsta, PIN kod, skeniranje lica i sl.).

Prati sledeće korake i aktiviraj Apple Pay uslugu

  • 1

    Pronađite Wallet aplikaciju na svom uređaju (na svim Apple uređajima je ona već instalirana)

  • 2

    Otvorite aplikaciju i kliknite na znak „+“, zatim odaberite opciju „debit or credit card“ i u spisku banaka izaberite Yettel Bank

  • 3

    Dodajte karticu tako što ćete je skenirati kamerom uređaja ili samo unesite broj kartice, datum isteka kartice i CVC kod (nalazi se na poleđini kartice)

  • 4

    Prihvatite Uslove i pravila korišćenja funkcionalnosti digitalnih novčanika čime podnosite zahtev za korišćenje funkcionalnosti digitalnog novčanika

  • 5

    Stići će vam SMS sa jednokratnom lozinkom (SMS OTP) koju ćete uneti u Wallet aplikaciju. Ova lozinka je potvrda vašeg identiteta, zato je ne otkrivajte drugima kako bi se sprečile zloupotrebe

  • 6

    Ukoliko želite, možete da dodate Mastercard debitnu i Mastercard kreditnu karticu. Potrebno je samo da za dodavanje svake nove kartice ponovite postupak ispočetka.

Nakon ovoga Apple Pay usluga je spremna za korišćenje

Uputstvo za korišćenje Apple Pay usluge

Plaćanje korišćenjem opcije skeniranje lica (Face ID)

Plaćanje uz opciju Face ID na svom Apple uređaju obavljate tako što prvo pritisnete dva puta dugme sa strane uređaja, pogledate u ekran i zatim prislonite svoj uređaj na POS terminal. Nakon uspešno obavljene transakcije, na vašem ekranu će se prikazati potvrdna stranica i tako ćete znati da je plaćanje obavljeno.

Za više detalja pogledajte video uputstvo pored.

Plaćanje korišćenjem opcije skeniranja otiska prsta (Touch ID)

Plaćanje uz opciju Touch ID obavljate tako što prislonite svoj uređaj na POS uređaj, dok istovremeno držite prst na čitaču otiska prsta na vašem uređaju. Nakon uspešno obavljene transakcije, na vašem ekranu će se prikazati potvrdna stranica i tako ćete znati da je plaćanje obavljeno.

Za više detalja pogledajte video uputstvo pored.

Da li je Apple Pay zaista bezbedan način obavljanja transakcija?

Apple Pay je veoma siguran način plaćanja, jer su u celom procesu obavljanja transakcije vaši podaci sa platne kartice zaštićeni. Podaci se tokenizuju, a svaki token je jedinstven za svaki pojedinačni uređaj i nije ga nikako moguće povezati sa stvarnim podacima sa kartice. Na ovaj način su prevare i zloupotrebe onemogućene.

Da li se plaća naknada za korišćenje Apple Pay usluge?

Apple Pay usluga je potpuno besplatna. Dnevni limiti za njeno korišćenje biće jednaki limitima koje imate podešene na vašoj platnoj kartici u Yettel Bank aplikaciji. U zavisnosti od paketa tekućeg računa, a u skladu sa našim važećim Tarifnikom, naplaćuje se provizija za izvršeno plaćanje.

Da li mogu da koristim više kartica u okviru Apple Pay usluge?

Možete da koristite Mastercard debitnu i kreditnu karticu.

Da li mogu da deaktiviram digitalizovanu karticu koju koristim za plaćanje putem Apple Pay usluge?

Možete da deaktivirate karticu u bilo kom trenutku. Potrebno je samo da u Wallet aplikaciji odaberete karticu koju želite da deaktivirate, a potom opciju „Ukloni ovu karticu“.

Da li mogu da vidim istoriju obavljenih transakcija putem Apple Pay usluge?

Možete, u Wallet aplikaciji će biti prikazano nekoliko poslednjih transakcija obavljenih putem uređaja preko kog pristupate istoriji plaćanja putem Apple Pay usluge. Lista svih izvršenih transakcija vam je uvek dostupna na našoj internet ili mobilnoj aplikaciji.

Da li mogu istu platnu karticu da dodam na više različitih Apple uređaja?

Moguće je dodati karticu u Wallet aplikaciju na više ili sve Apple uređaje koje posedujete (ukoliko oni ispunjavaju tehničke zahteve za korišćenje Apple Pay usluge). Potrebno je samo da obavite proces dodavanja kartice u Wallet aplikaciju, na svakom uređaju pojedinačno.

Koliko kartica mogu dodati u svoju Wallet aplikaciju?

Broj dodatih kartica zavisi od samog uređaja na koji se one dodaju. U Wallet aplikaciju se može dodati od 8 do 12 kartica. Apple 8, Apple Watch Series 2 i svi noviji modeli uređaja podržavaju dodavanje i do 12 kartica. Na malo starijim modelima uređaja možete dodati do 8 kartica. Ukoliko dodajete više kartica potrebno je da u podešavanjima uređaja odaberete koja će kartica biti primarna za korišćenje u okviru Apple Pay usluge i to na putanji: Podešavanja/ Wallet & Apple Pay/ Standardna kartica.

Da li je potrebno da potpišem dodatni ugovor za korišćenje Apple Pay usluge?

Ukoliko koristite Yettel Bank platne kartice, neće biti potrebno da se potpisuje novi ugovor za korišćenje ove usluge, a nije neophodno ni da dolazite u našu ekspozituru. Dovoljno je da svoju karticu aktivirate pomoću Wallet aplikacije na svom Apple uređaju kako je objašnjeno gore u tekstu.

Da li transakcije obavljene preko Apple Pay-a, Yettel Bank karticom, mogu da podelim na rate?

Ukoliko imate i Yettel Bank kreditnu karticu, transakcije obavljene preko Apple Pay-a možete da podelite na maksimalno 12 mesečnih rata. Ovo važi za iznose transakcija preko 2.000 dinara.

Nakon što izvršite plaćanje putem Apple Pay aplikacije, podelu na rate je moguće izvršiti putem naše aplikacije. Iz Liste transakcija kliknite na transakciju koju želite da podelite na rate i odaberite opciju „Naplati sa kreditne kartice“. Bitno je samo da to uradite do kraja meseca u kom je obavljena kupovina.

Da li mi je potreban internet za plaćanja putem Apple Wallet-a?

Ne, nije. Internet je neophodan samo prilikom dodavanja kartice u Apple Wallet aplikaciju.

Koje korake treba preduzeti u slučaju gubitka uređaja na kom je dodata moja platna kartica?

Ukoliko izgubite uređaj na kome imate Apple Pay aplikaciju sa registrovanim platnim karticama, potrebno je da kontaktirate Kontakt centar na broj telefona 063 9005, da bi Banka blokirala digitalizovane kartice na tom uređaju. Blokada tokena na tom uređaju, od strane Korisničkog servisa Banke, ne utiče na rad digitalizovanih kartica na drugim uređajima, kao ni na rad fizičke kartice.

Ukoliko, pored uređaja na kom je dodata platna kartica, izgubite i fizičku Yettel Bank karticu putem internet aplikacije Banke, na putanji: Kartice / Podešavanja / Blokada kartice, ili pozivom Kontakt centra, možete da izvršite privremenu/trajnu blokadu kartice čime će njena upotreba biti onemogućena i kroz Wallet aplikaciju.