Obaveštenje o planiranim radovima
Dragi korisnici,
Zbog planiranih radova na unapređenju sistema, obaveštavamo vas da će Yettel Bank mobilna aplikacija, postojeća web aplikacija, kao i pojedine usluge banke, biti privremeno nedostupne u četvrtak, 28. novembra, u periodu od 01.00 do 06.00 časova.
U navedenom periodu, neće biti dostupne sledeće usluge:
- Pristup mobilnoj i internet aplikaciji,
- Onlajn kartična plaćanja koja zahtevaju jednokratnu lozinku,
- Uplate i isplate u evrima debitnim karticama na našim bankomatima.
Usluge koje će biti dostupne:
- DinaCard i Mastercard debitna kartica – možete da obavljate plaćanja na prodajnim mestima, uplate i isplate u dinarima na našim bankomatima, kao i isplate na bankomatima ostalih poslovnih banaka.
- Mastercard kreditna kartica – možete da obavljate plaćanja na prodajnim mestima, kao i da podižete novac na svim bankomatima u zemlji.
- IPS prilivi.
Ujedno, želimo da vas obavestimo da ćete od sutra biti u mogućnosti da koristite i novu Yettel Bank web aplikaciju.
Kako bismo vam omogućili nesmetano korišćenje svih naših usluga u najkraćem mogućem roku, ulažemo maksimalne napore da radove završimo i pre predviđenog roka, a o ponovnoj dostupnosti obavestićemo vas po završetku istih, kao i do sada.
Hvala na razumevanju.
Yettel Bank