Obaveštenje o planiranim radovima

Dragi korisnici,

Zbog planiranih radova na unapređenju sistema, obaveštavamo vas da će Yettel Bank mobilna aplikacija, postojeća web aplikacija, kao i pojedine usluge banke, biti privremeno nedostupne u četvrtak, 28. novembra, u periodu od 01.00 do 06.00 časova.

U navedenom periodu, neće biti dostupne sledeće usluge:

  • Pristup mobilnoj i internet aplikaciji,
  • Onlajn kartična plaćanja koja zahtevaju jednokratnu lozinku,
  • Uplate i isplate u evrima debitnim karticama na našim bankomatima.

Usluge koje će biti dostupne:

  • DinaCard i Mastercard debitna kartica – možete da obavljate plaćanja na prodajnim mestima, uplate i isplate u dinarima na našim bankomatima, kao i isplate na bankomatima ostalih poslovnih banaka.
  • Mastercard kreditna kartica – možete da obavljate plaćanja na prodajnim mestima, kao i da podižete novac na svim bankomatima u zemlji.
  • IPS prilivi.

Ujedno, želimo da vas obavestimo da ćete od sutra biti u mogućnosti da koristite i novu Yettel Bank web aplikaciju.

Kako bismo vam omogućili nesmetano korišćenje svih naših usluga u najkraćem mogućem roku, ulažemo maksimalne napore da radove završimo i pre predviđenog roka, a o ponovnoj dostupnosti obavestićemo vas po završetku istih, kao i do sada.

Hvala na razumevanju.

Yettel Bank