Obaveštenje o lažnim porukama od Netflix-a
Dragi korisnici,
Obaveštavamo vas da je trenutno aktuelna SMS prevara koja zloupotrebljava ime Netflix-a. Ova prevara obaveštava korisnike o tome da im navodno nije prošla uplata za pretplatu i poziva ih da verifikuju svoje podatke u cilju obnove pretplate.
U cilju bezbednosti vaših podataka, molimo vas da ne pristupate ovim linkovima i nikada ne ostavljate svoje lične podatke, kredencijale za mobilnu i web aplikaciju, jednokratne lozinke i kartične podatke. Netflix vam nikada neće tražiti vaše podatke putem sms poruka. Dodatno, podsećamo vas da svoje podatke i kredencijale za pristup aplikacijama ne čuvate u pretraživaču.
U slučaju da ste već pristupili sajtu i uneli podatke sa svoje kartice ili ostavili svoje lične podatke ili kredencijale, molimo vas da odmah proverite povezane uređaje u Yettel Bank aplikaciji na putanji Podešavanja/Upravljanje uređajima i uklonite nepoznate uređaje. Takođe molimo vas da se u što kraćem roku obratite našem Kontakt centru na broj 063/9005.
Vaša,
Yettel Bank