Započinjemo novu fazu usklađivanja sistema naše postojeće i nove Yettel Bank aplikacije. U skladu sa tim, aplikacije i pojedine usluge privremeno neće biti dostupne u utorak, 25. juna od 01:00 do 06:00 časova.

U ovom periodu, neće biti dostupne sledeće usluge:

  • Pristup mobilnim i internet aplikacijama,
  • Onlajn kartična plaćanja koja zahtevaju jednokratnu lozinku,
  • Uplate i isplate u evrima debitnim karticama na našim bankomatima.

Usluge koje će biti dostupne:

  • DinaCard i Mastercard debitna kartica – možete da obavljate plaćanja na prodajnim mestima, uplate i isplate u dinarima na našim bankomatima, kao i isplate na bankomatima ostalih poslovnih banaka.
  • Mastercard kreditna kartica – možete da obavljate plaćanja na prodajnim mestima, kao i da podižete novac na svim bankomatima u zemlji.
  • IPS prilivi.

Ukoliko ste već korisnik naše nove Yettel Bank aplikacije bićete u obavezi da nakon planiranih radova izvršite ažuriranje iste preuzimanjem nove verzije aplikacije na Google Play prodavnici za Android i Apple Store-u za IOS uređaje.

Hvala na razumevanju.