Uputstvo za slanje novca u inostranstvo

Slanje novčanih sredstava u inostranstvo na devizni tekući račun u evrima ili drugim stranim valutama

Pojašnjenje polja za unos:

  1. Odaberite svoje prebivalište.
  2. Unesite ime i prezime primaoca uplate.
  3. Unesite adresu primaoca uplate.
  4. Unesite broj računa primaoca uplate u međunarodnom formatu – IBAN*.
    *Moguće je uneti i format računa koji ne pripada međunarodnom standardu EU za numeraciju bankovnih računa (IBAN).
  5. Odaberite državu primaoca uplate.
  6. Unesite SWIFT kod banke primaoca uplate. Nakon unosa SWIFT koda, ostali podaci banke primaoca će se automatski popuniti, pa ih samo proveri.
  7. Ime banke primaoca uplate.
  8. Adresa banke primaoca uplate.
  9. Zemlja banke primaoca uplate.
  10. Unesite željeni iznos koji želite da prebacite.
  11. Izaberite valutu.
  12. Odaberite način naplate troškova: SHA ili OUR.
  13. Izaberite šifru plaćanja. Nakon odabira šifre, prikazaće se koju vrstu dokumenta je neophodno da priložite za pravdanje platnog naloga.
  14. Unesite svrhu uplate.
  15. Prikačite neophodan dokument, sliku ili PDF format (maksimalni veličina fajla je 8MB).
  16. Kliknite na Nastavi.
  17. Na sledećem ekranu proverite još jednom unete podatke. Kliknite Plati. Pojaviće se ekran za unos jednokratne lozinke. Unesi lozinku** i zatim klikni „Plati“.
    Na mobilnoj aplikaciji nije potreban unos jednokratne lozinke.
  18. Na poslednjem ekranu prikazana je poruka da je plaćanje uspešno inicirano. Plaćanje će biti realizovano u roku od 1 do 3 dana, ukoliko je priložena dokumentacija ispravna.

Saveti

  • Ako plaćate konkretan iznos neke fakture, savetujemo da odaberete opciju OUR za troškove. Odabirom SHA vi i primalac delite troškove naknade, pa uplatom tačnog iznosa fakture neće biti dovoljno sredstava za plaćanje, jer će se iznos umanjiti za deo troškova.
  • Za iznose plaćanja u dinarskoj protivvrednosti preko 150.000 rsd, možete povećati limit u aplikaciji na putanji Moja banka/Lična podešavanja/Dnevni limiti do iznosa od 400.000 rsd. Za plaćanje u većem iznosu najbrže vam možemo pomoći putem čet kanala.

mToken* jednokratna lozinka

Unesite mToken jednokratnu lozinku od 6 cifara i klikni „Nastavi“.

mToken jednokratnu lozinku možete dobiti na početnoj strani mobilne aplikacije Banke, pre logovanja, na opciji mToken. Unesite i potvrdite PIN za mobilnu aplikaciju i na sledećem ekranu ćete dobiti jednokratnu lozinku koja sadrži 6 cifara. mToken je validan 5 minuta.

SMS* jednokratna lozinka

Unesite SMS jednokratnu lozinku od 6 cifara i kliknite na Nastavi.

Nakon što ste odabrali „SMS jednokratnu lozinku“, Banka će vam automatski dostaviti jednokratnu lozinku od 6 cifara na vaš broj mobilnog telefona registrovan u Banci.