Yettel Bank a.d. Beograd, kao članica PPF FH Grupe održava reputaciju, u vezi sa obavljanjem svojih poslovnih aktivnosti, na najvišem etičkom i profesionalnom nivou. Reputacija i integritet predstavlju najvažniju imovinu Banke i ključni su za poslovni uspeh.
Svrha ovog Etičkog kodeksa je da identifikuje osnovna pravila i principe kojih se Banka pridržava prilikom obavljanja svojih svakodnevnih aktivnosti i da uspostavi odgovarajuće obaveze njenih zaposlenih prema Banci. Etički kodeks je usvojen od strane Banke, kako bi se obezbedila usklađenost sa zakonskim propisima, međunarodnim ugovorima, legitimno priznatim pravilima etike, morala i fer poslovnog ponašanja. Ovo se odnosi na sve oblasti poslovanja i aktivnosti Banke, kao i u odnosu sa trećim stranama, državnim organima i svim njihovim zaposlenim. Ovaj kodeks omogućava praćenje u pogledu primene svih važećih pravila i mera, u vezi sa bilo kakvim nedostacima ili nezakonitim radnjama, ako postoje.
PPF FH Grupa poštuje nacionalne pravne poretke onih zemalja u kojima posluje i gde njene kompanije i zaposleni obavljaju aktivnosti ili bilo koje teritorije na koje aktivnosti PPF FH Grupe mogu imati uticaj. Ukoliko pravni poredak koji se primenjuje u konkretnom slučaju predviđa posebna prava i obaveze iz oblasti koje reguliše ovaj kodeks (uključujući i obaveze koje regulišu zaštitu uzbunjivača), članice PPF FH Grupe dosledno poštuju ta prava i obaveza.
Lista pravila iz Etičkog kodeksa nije i ne može biti potpuna. U pitanjima, situacijama i odnosima koji nisu izričito regulisani Etičkim kodeksom, Banka i njeni zaposleni postupaju u skladu s principima i ciljevima Etičkog kodeksa, pravnim propisima, međunarodnim ugovorima, etičkim pravilima, moralom i fer poslovnom praksom kako bi sačuvali i dalje razvijali reputaciju Banke.