Zdravo,
Obaveze za uređaj kupljen kreditom naše Banke nisu izmirene.
Podsećamo da je potrebno obaveze izmirivati na vreme kako bi se izbeglo obračunavanje zatezne kamate.
Banka je u obavezi da podatke o neredovnosti u izmirenju obaveza učini dostupnim Kreditnom birou, što može dovesti do odbijanja prilikom apliciranja za kreditne proizvode, kako u našoj Banci, tako i u drugim poslovnim bankama u zemlji.
Kašnjenje i neredovnost u izmirivanju obaveza prema našoj Banci, takođe povlači i ukidanje popusta na mesečnu pretplatu na Yettel postpejd paket.
Uplata obaveza po kreditu za uređaj se može izvršiti na dva načina:
- direktnom uplatom na račun naše Banke 908-11501-07 sa pozivom na broj partije kredita
- uplatom na sopstveni tekući račun u našoj Banci
Račun u našoj Banci je aktivan odmah po potpisivanju ugovora.
Broj računa se može videti u ugovoru, na platnoj kartici koja je izdata uz račun i u našoj mobilnoj ili internet aplikaciji.
Uplata obaveza po kreditu za uređaj se može izvršiti na više načina:
- direktnom uplatom platnom karticom na tekući račun, na našim bankomatima;
- putem naše internet ili mobilne aplikacije;
- u ekspozituri naše Banke, na adresi Omladinskih brigada 88, 11070 Beograd;
- standardnom uplatnicom na šalterima drugih banaka u zemlji, pošte i platnih institucija.
Sve informacije se nalaze na sajtu yettelbank.rs. Ukoliko postoje nedoumice ili dodatna pitanja, dostupni smo putem mejla banka@yettelbank.rs i na broju 063/9005.
Uvek tu,
Yettel Bank