Plaćanje obaveza po kreditu za uređaj

Zdravo,

Obaveze za uređaj kupljen kreditom naše Banke nisu izmirene.

Podsećamo da je potrebno obaveze izmirivati na vreme kako bi se izbeglo obračunavanje zatezne kamate.

Banka je u obavezi da podatke o neredovnosti u izmirenju obaveza učini dostupnim Kreditnom birou, što može dovesti do odbijanja prilikom apliciranja za kreditne proizvode, kako u našoj Banci, tako i u drugim poslovnim bankama u zemlji.

Kašnjenje i neredovnost u izmirivanju obaveza prema našoj Banci, takođe povlači i ukidanje popusta na mesečnu pretplatu na Yettel postpejd paket.

Uplata obaveza po kreditu za uređaj se može izvršiti na dva načina:


  • direktnom uplatom na račun naše Banke 908-11501-07 sa pozivom na broj partije kredita
  • uplatom na sopstveni tekući račun u našoj Banci

Račun u našoj Banci je aktivan odmah po potpisivanju ugovora.

Broj računa se može videti u ugovoru, na platnoj kartici koja je izdata uz račun i u našoj mobilnoj ili internet aplikaciji.

Uplata obaveza po kreditu za uređaj se može izvršiti na više načina:

  • direktnom uplatom platnom karticom na tekući račun, na našim bankomatima;
  • putem naše internet ili mobilne aplikacije;
  • u ekspozituri naše Banke, na adresi Omladinskih brigada 88, 11070 Beograd;
  • standardnom uplatnicom na šalterima drugih banaka u zemlji, pošte i platnih institucija.

Sve informacije se nalaze na sajtu yettelbank.rs. Ukoliko postoje nedoumice ili dodatna pitanja, dostupni smo putem mejla banka@yettelbank.rs i na broju 063/9005.

Uvek tu,
Yettel Bank